31.12.2012

Kevyempää uutta vuotta

Raketit paukkuvat jo, joten kaipa sitä voi toivottaa:

Kevyempää uutta vuotta kaikille tasapuolisesti!

Omalla kohdalla projekti jatkuu aika samaan tapaan kuin se on mennyt tähänkin mennessä eli alaspäin ilman paineita nopeudesta. Vuoden tavoite voisi olla vähintään -10 kg. Tiedän, että se ei ole kovin paljon, mutta toiveena olisi uusi raskaus jossain vaiheessa vuotta, joten tuo voisi olla silti mahdollinen.

Me vietämme uuden vuoden ihan kotosalla. Kuntosalilla tuli käytyä tänään, joten vuosi ainakin sai hyvän liikunnallisen päätöksen. Lihaksissa ei kyllä tunnu yhtään vaikka joitain liikkeitä tein ihan jaksamisen rajoilla ja viimeiset toistot taistellen.

Tuntuuko teillä lihaksissa treenit heti vai viiveellä? Mulla ei lihakset kauhean helposti kipeydy treenistä (tai ei ainakaan ole toistaiseksi kipeytyneet). Välillä tulee kyllä sellainen tunne, että tietää tehneensä mutta lihakset eivät ole silleen varsinaisesti kipeät, jos ymmärrätte, mitä tarkoitan. Tuokin tunne tulee oikeastaan vatsa-, rinta- ja käsien lihaksiin. Ovatkohan ne siten heikoimmat lihakset mulla?

2 kommenttia:

  1. Mulla tulee liahskipu suunnilleen vuorokaus liikunnan jälkeen. Saattaa kestää parikin päivää, jos oon liikkunu paljon. Mulla "kipua" on lähinnä kyljissä ja pakaroissa/takareisissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vastauksestasi. Kaipa tuo sitten on kovin yksilöllistä, että mihin lihaksiin koskee jne. Ajallisesti mullakin tuntemukset tulevat seuraavana päivänä treenistä.

      Poista