10.8.2012

Ei paljoa raportoitavaa

Hyötyliikuntaa on tänään taas tullut, kun kävin lasten kanssa kirjastossa. Kävelin sinne (noin 2 km) mutta takaisin tulin bussilla. Laiskuus iski.

Polvi on jo parempi ja huomenna voisi taas testata stepperiä.

Vaa'asta loppui patteri. En siis tänäänkään päässyt vakoilemaan painoani. Sopivaa patteria ei löytynyt lähikaupasta, joten pitää lähteä isoon kauppaan etsimään sellaista. Siihen saakka olen painopimennossa.

Kuinkakohan usein noita mittoja kannattaisi ottaa? Viikossa tuskin on mitään ainakaan tapahtunut, mutta olisikohan kuukausi sopiva väli? Noh, voihan sitä kokeilla kuukauden välein, onko muutosta tullut ja jos ei ole, niin mittaa sitten vielä harvemmin.

2 kommenttia:

  1. Mulle sanoi ravitsemusterapeutti, että ota paino ylös maanantaina ja perjantaina aamulla.

    Mitat oon kattonu kahden viikon välein, en oo malttanu pitempään.
    Painon ja mitat sekä liikunnan oon kirjannut ylös jotta niitä voi sitten kätevästi kytätä :)

    Tsemppiä sulle!

    Jälleen, Niina

    VastaaPoista
  2. Suositus kai olisi se kerran viikkoon punnitseminen mutta en millään malta olla niin pitkään. Joka aamu olen käynyt vaa'alla (silloin kun siinä on ollut toimivat patterit) ja kyllä muutosta on ihme kyllä lähes joka aamu ollut. Jos painoa olisi vähemmän tiputettavana, niin muutoksia ei varmasti joka päivä näkyisi. Ja muutenkin alun jälkeen saattaa loppua, kun nesteet ovat poistuneet.

    Mittoja ajattelin ottaa nyt noin kuukauden välein, jos maltan. :D

    VastaaPoista