3.4.2013

Ei voi olla totta!

Uskokaa tai älkää, mutta mä olen TAAS kipeä! Mä en kestä. Enkö taaskaan jättänyt tarpeeksi aikaa toipumiseen vai mistä kiikastaa? Tuntuu kuume olevan nousussa, päätä jomottaa, kurkku on kipeä ja nokka vuotaa entistä enemmän. Voi *PIIIIIIIIP*!

Liikkuminen on siis terveydelle haitallista. Pakko tulla tuohon johtopäätökseen, sillä ennen liikkumisen aloittamista olin kipeänä paljon vähemmän kuin nyt muutaman kuukauden aikana. Onko muille käynyt näin? Siis, että on heti alkanut ihme sairastelukierre, kun on alkanut liikkua enemmän?

12 kommenttia:

  1. No mä nyt oon ollu tän kevään aikana sen kaks kertaa flunssassa ja nyt on jatkuva tukkoisuus menossa...

    Jo on kumma et siellä vaivaa noin pitkään ja hartaasti joku inha pöpö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä. Aina hetken aikaa on "terve" välissä ja sitten iskee uudestaan.

      Poista
  2. Mulla oli varmaan puoli vuotta tosi tukkonen olo ja nenä vuoti joka päivä. Aina kun kävin lenkillä henki ei kulkenu ja muutenki ahdisti. Lääkäri tarjos vaan lääkekuuria kunnes mulla meni hermot ja menin yksityiselle. Mulla todettiin paha astma ja nyt oon ollu puolitoista kuukautta lääkityksellä ja on kyllä ihana olo! En edes tienny että yks astman oireista on jatkuva nuha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Astmaa mulla ei pitäisi olla. Tai no rasitus/infektioastmaa on joskus väläytetty mutta ei sen enempää tutkittu.

      Mulla tämä ei ole pelkkää nuhaisuutta vaan yskää, kurkkukipua, kuumetta yms myös.

      Poista
  3. Voi surkeus :(
    Paranemisia ja voimia!

    VastaaPoista
  4. Mulla on ollut vastaavanlainen jakso. Itse ajattelin sen johtuvan siitä, että elimistön vastustuskyky laski, kun olin silloin tiukalla ruokavaliolla ja liikuin aika paljon samaan aikaan. Se meni ohi, mutta oli tosi tärkeeää antaa itselle aikaa toipua ja syödä terveellisesti!

    Paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :)

      Vastustuskyky on nyt jostain syystä kovin matala. Vitamiineja olen syönyt säännöllisen epäsäännöllisesti ja syön lisäksi paljon kasviksia. Hedelmiä en tosin pahemmin syö, joten niitä voisi yrittää lisätä ruokavalioon.

      Poista
  5. Syötkö monivitamiineja, d-vitamiinia, e-epaa... ei mitään pikku pillereitä vaan kunnon annokset, luontaistuotekaupassa osaavat neuvoja mitkä tehoaa ja minkälaisissa annoksissa. Kuulostaa siltä että sulla vastustuskyky ei ihan toimi. Vihreää ruokaa, viherpirtelö on maailman paras keksintö!!

    http://www.greenthickies.com/lost-56-pounds-green-smoothie-diet/

    Muistathan lepopäivät liikunnasta? Itse uuvun totaalisesti jos harrastan liikuntaa joka päivä pidemmän ajanjakson. Paranemisia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :)

      D-vitamiinia, multivitamiinia ja kalaöljyä syön mutta vain d-vitamiinia tulee syötyä oikein säännöllisesti. Kasviksia on ruokavaliossa paljon kylläkin.

      E-epa? (Ei jaksa nyt googlettaa..)

      Poista
  6. Ei voi olla totta! :( Tosi kurja juttu. Sitä on vissii nyt ihan hirveesti liikkeellä ja myös noroo! Toivottavasti se ei iske. Tsemppiä! Nyt kunnolla lepoo vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :)

      Noro oli jo aikaisemmin, joten toivottavasti ei nyt uudestaan enää iske.

      Poista